Η μάχη του Μαραθώνα (490 π.Χ.)

3η Διδακτική ώρα
«Η μάχη του Μαραθώνα»

Κείμενο : Η Μάχη του Μαραθώνα-κείμενο 

Οι μαθητές μελετούν το κείμενο όλοι μαζί και ακολουθεί συζήτηση μεταξύ των μαθητών και του εκπαιδευτικού αναφορικά με τη μάχη, τη δύναμη των αντιμαχόμενων στρατευμάτων και τα σημαντικότερα πρόσωπα της μάχης. Ο εκπαιδευτικός εξηγεί και αναλύει τον τρόπο μάχεσθαι της ελληνικής παράταξης και δείχνει αξιοποιώντας τις σχετικές εικόνες του blog τα στάδια της μάχης.
Έρευνα : Ανοίγουμε τη μηχανή αναζήτησης  και να βρίσκουμε  και να αποθηκεύoυμε στον φάκελο της ομάδας μας ένα κείμενο που αναφέρεται στη μάχη του Μαραθώνα. 
Η ομάδα Μιλτιάδης αναζητά πληροφορίες για τον ήρωα Μιλτιάδη και αξιοποιώντας την τεχνική της αντιγραφής-επικόλλησης δημιουργεί ένα σύντομο κείμενο με τη βιογραφία του Μιλτιάδη και το παρουσιάζει στην ολομέλεια της τάξης.
 Εργασία 3 : Η μάχη του Μαραθώνα
Δραστηριότητα 3 : Γράφουμε  ως ομάδα ένα μικρό κείμενο γι' αυτό που μας έκανε μεγαλύτερη εντύπωση από τη μάχη του Μαραθώνα. Χρησιμοποιούμε το Φύλλο Εργασίας Μαραθωνας-Τι μου έκανε εντύπωση. 

 Το δωράκι του θείου Ηρόδοτου